
Podczas testowania tuszów króliki zastąpią pierwotniaki
3 stycznia 2014, 13:47Wiele wskazuje na to, że koniec testowania tuszu do rzęs na królikach jest już bliski. Naukowcy z Uniwersytetu w Liverpoolu wytypowali bowiem 2 gatunki pierwotniaków, których wzrost po umieszczeniu w komorze z kosmetykiem wskazuje na jego potencjalną toksyczność.

Popcorn sabotuje efekt kinowej reklamy
15 października 2013, 13:04Jedzenie popcornu w kinie uodparnia nas na wpływ reklam. I nie chodzi tu o zwykłe rozproszenie. Zwykle gdy pojawia się nazwa produktu/marki, nasze usta i język automatycznie zaczynają ćwiczyć wymowę (zaczyna się trening bezgłośnej artykulacji), lecz wg zespołu z Uniwersytetu w Würzburgu, żucie przekąski zaburza ten proces.

Apple najbardziej wartościową marką świata
30 września 2013, 10:13Apple jest najbardziej wartościową marką na świecie. Koncern z Cupertino pokonał Coca-Colę, która przez 13 lat znajdowała się na czele listy przygotowywanej co roku przez firmę konsultingową Interbrand

Luksusowe odstraszanie rywalek
31 lipca 2013, 11:53Kobiety posługują się markowymi produktami, by odstraszyć rywalki. Za pomocą torebki Louisa Vuittona czy okularów przeciwsłonecznych Prady podświadomie komunikują innym paniom, że mężczyzna, z którym tworzą romantyczny związek, należy do nich i tylko do nich.

Sąd zakazał publikacji pracy naukowej
29 lipca 2013, 12:43Brytyjski High Court zakazał ekspertom publikacji pracy naukowej, w której miały znaleźć się szczegóły kodów zabezpieczających luksusowe limuzyny. Zakaz wydano na wniosek Volkswagen Group, właściciela takich marek jak Porsche, Lamborghini czy Bentley.

Piwowarzy kontra gaz łupkowy
28 maja 2013, 09:08Wydobywanie gazu łupkowego metodą szczelinowania hydraulicznego wciąż budzi liczne kontrowersje. W Niemczech swoje obawy wyraził potężny przemysł piwowarski

Lenovo chce kupić kolejną część IBM-a?
19 kwietnia 2013, 08:57Gdy w 2005 roku mało znana chińska firma Lenovo kupiła od IBM-a wydział zajmujący się produkcją pecetów, wielu miłośników sprzętu Błękitnego Giganta łapało się za głowę, wieszcząc szybki upadek znanych marek produkowanych przez amerykański koncern

Iomega zniknie z rynku
14 stycznia 2013, 18:38Z rynku zniknie jedna z najbardziej znanych marek z segmentu przechowywania danych - Iomega. Firma została w 2008 roku kupiona przez giganta w tej branży EMC. Iomega znana jest z produkcji NAS, nagrywarek DVD czy zewnętrznych HDD

Ugotowani (modowo)
4 października 2012, 06:07Hoyan Ip, projektantka mody z Londynu, wpadła na pomysł, jak zaradzić marnotrawstwu jedzenia i gromadzeniu odpadów generowanych przez przemysł odzieżowy oraz uzależnionych od zmieniających się trendów elegantów. Seria Bio-Trimmings, którą właściwie należałoby nazwać filozoficznym manifestem, to uzyskiwane z resztek guziki, cekiny, sprzączki, a nawet pagony.

Opakowania mają zniechęcać Australijczyków do palenia
26 lipca 2012, 09:21Na mocy specjalnego aktu prawnego do grudnia br. wszystkie produkty tytoniowe mają być w Australii sprzedawane w gładkich - pozbawionych logo i innych elementów komunikacji marki - opakowaniach. Znajdować się na nich mają jedynie zdjęcia obrazujące skutki palenia oraz ostrzegawcze napisy.